Dolce

De la Neciclopedie
Salt la: navigare, căutare

„Vă rugăm să apelati Serviciul Clienți pentru a vă abona la acest canal.(4)”

~ dolce

Dolce este o platforma de televiziune care poate fi folosita cu un lighean de tabla, un televizor si o conserva electronica, asta datorita unei firme telefonice de origine greaca numita RomTeleCom(Reziliecom) care a dezvoltat depasind orice imaginatie linia sa telefonica proasta si a facut astfel un munte de bani dupa ce a cedat o parte celor de la concurenta.

Cu banii obtinuti, si-au facut o cladire plina cu aparatura Made in PRC si cu 10 ligheane uriase de 1 kilometru ca sa poata da semnal pe orbita X, ca sa poata sa dea drumul si sa asigure functionarea serviciului de cablu prin satelit,proiectat in special pt clientii lor de telefonie(si poate Internet)

Inceputuri[modificare]

Era odata prin 2823 i.e.n. cand extraterestrii antici au descoperit televizorul. era o bucata mare de lemn/plastic amestecata cu sticla, cu putere solara. Au vazut un buton, l-au apasat si... asa a fost facuta descoperirea.

Apoi, au facut primele conserve din piatra fara telecomenzi sau alte chestii si le-au legat cu sarma ghimpata la televizor. Au vazut o imagine din viitor, care putea fi cu vreo 9 ligheane albe pe un bloc inalt de 50m , bineinteles asta fiind poza color.

Dupa o groaza de ani, cei de la Romtelepom(au facut rebranding cu cativa ani in urma, Reziliecom) se pare ca au redescoperit planul si l-au adus in forma actuala. Au aflat ca pana si cel mai mic lighean poate asigura 1000 de posturi moca pentru cei cu linie (rom)telefonica. S-a dat reclama pe la toate statiile TV iar toti oamenii au fugit dupa dolce. Cateva zile/saptamani/luni mai tarziu s-a observat ca exista multi cu oale albe pe ziduri, lasate in urma de muncitorii RTC, unele dezafectate.

Le-au promis de asemenea conserve moca pentru tot poporu, cu tot cu telecomanda aferenta, conservele fiind si ele Made in PRC. Si asa au bagat vreo 4 posturi de sport de noapte, ca daca nu mai vor baietii sa fie vi**ini, sa se uite pe ele toata noaptea, disponibile in cel mai ieftin pachet posibil, cu doar 28 lei/luna, mai scump decat ce a avut vreodata un cablist cu posturi piratate

Fiindca grecOTEii voiau ceva duplicat (asa cum sunt elevii care prefera copierea temelor), a intrebat pe cei din breasla ligheanelor daca pot sa le cloneze conservele si sa fie folosite la noua platforma. 3 nu au fost de acord, insa un al patrulea lighenar, POOC TV, i-a dat modelul de conserva sa il poata da la viitorii abonati . Au luat modelul, au restilizat f putin softu iar apoi l-au instalat pe conserve. Au bagat initial vreo 60 de posturi, 4 faine si restu de umplutura, ca sa poata fi prostita lumea cu oferta lor noua.